Harmonogram
7.–11. říjen – tisk plakátů
14.–18. říjen – distribuce
21.–25. říjen – rezerva
28.–31. říjen – instalace
1. listopad (pátek) – začátek hry
Zatím si můžete znovu obejít místa a ověřit si, že s tím počítají. Pak si můžete tajenku, číslo a název území (podle seznamu zde) napsat dopředu již v klubovně. Bez tohoto ověření by se mohlo stát, že vám místo uprostřed z nějakého důvodu vypadne a vy budete muset přerozdělit tajenku na jiné (již pověšené) plakáty. To nebude před obchodníky působit dobře a budete to složitě přepisovat.
Taky se nezapomeňte připsat k nadaci jako místní organizátoři (razítko, nálepka, ručně napsané…, zvažte i případný mobil, kdyby někdo chtěl informovat, že nějaké místo přišlo o svůj plakát). Předvídejte a nechte na sebe kontakt i u obchodníka. Doporučujeme občas místa projít, jestli je vše OK.
Místo oboustranného tisku dostanete požadovaný plakát 2x a vylepte je oboustranně. V noci by v prosvětlené výloze oboustranný tisk prosvítal a byl nečitelný. Proto to řešíme 2 ks plakátu.
Rychlé šípy jsou tahákem pro sběratele. Počítejte s tím. Zaznamenal jsem úvahu, že plakát na hřišti chtějí v jednom místě zalaminovat a pak píchnout na ohradu kolem hřiště. Spiš bych doporučil na ohradu dát cedulku, že příběh visí třeba za oknem nejbližšího baráku.
Pokud by se z ohrady příběh ztratil, nemáte náhradní a naruší to hru. Neplánujeme doposílat ztracené / zničené příběhy.
Zkuste si před vyvěšením ty plakáty vyfotit mobilem se slušným rozlišením. Pak můžete operativně příběh vytisknout aspoň na dostupnou A4 a hru během chvíle znovu nastartujete. Z obchodů se plakát neztratí, ale z ohrady to možné je.